Administrativ medarbejder til sommerferievikariat hos BAUHAUS i Tilst - Skab unikke kundeoplevelser og sikr effektiv håndtering af henvendelser

Profilbillede
dato

Sætter du en ære i at levere en unik oplevelse, hvor service er på et højt niveau? Er du løsningsorienteret og imødekommende, og trives du med kontakt til mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, vi leder efter.

For BAUHAUS i Tilst søger Randstad en administrativ medarbejder til et sommerferievikariat.

om bauhaus
I mere end 60 år har BAUHAUS haft succes med at tilbyde private og professionelle kunder et meget stort udvalg af kvalitetsprodukter. Byggevarehusene råder typisk over et varesortiment med mere end 120.000 varenumre. Det gælder inden for værktøj, malervarer, belysning/el-artikler, isenkram, VVS, fliser, opbevaringsløsninger, gulvbelægning, træ og bygningsartikler samt et stort udvalg af inden- og udendørsplanter og haveartikler.

om stillingen
Du bliver en del af BAUHAUS’ i deres ecommerce afdeling, hvor der dagligt arbejdes på BAUHAUS’ webshop. Som administrativ medarbejder er det din opgave at behandle kundehenvendelser primært på mail, leverandørkontakt, reklamationer og returvarer.
Derved skal du sikre, at alle henvendelser bliver håndteret venligt, hurtigt og effektivt.
din profilHar du erfaring fra en lignende stilling eller anden form for service og salg, er dette en fordel.

Interesse og kendskab til byggemarkeder vil ligeledes være et plus. Det vigtigste er dog, at du med smil i stemmen har lyst til at rådgive og servicere vores kunder. Derudover skal du kunne trives med mange bolde i luften og en hverdag, der sommetider går stærkt. Som person er du:
•Imødekommende og kundevenlig
•Dygtig til at formulere dig på skrift og i tale
•En god samarbejdspartner for dine kollegaer og altid klar til at give en hjælpende hånd
•Vant til at holde hovedet koldt i en til tider hektisk hverdag

der tilbydes
Der er tale om et sommerferievikariat med opstart hurtigst muligt til og med august 2024. Stillingen er på 37 timer/ugen, med arbejdstider i hverdage fra kl. 08.00 – 16.00.

Timelønnen er på 133,32 kr.

Der ønskes medarbejdere, som kan arbejde i hele perioden.

ansøgVi leder efter en medarbejder, der kan starte hurtigst muligt. Send os din ansøgning og dit CV snarest, da vi løbende afholder samtaler og ansætter, når de rigtige er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte junior konsulent Emma Skovgaard på tlf. 48802701.

Denne rekruttering håndteres af Randstad, og alle henvendelser bedes rettes hertil.

om randstad
Hos Randstad hjælper vi mennesker og virksomheder med at udnytte deres fulde potentiale. Vi kombinerer viden med moderne teknologi for at skabe forandringer, der hjælper mennesker fremad. Vi kalder det Human Forward.

Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.900 kontorer fordelt på 39 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.

I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-08-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6067924

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet