Selvstændig Controller med stort drive søges til Fri BikeShops kædekontor i Hinnerup/Søften

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du interesseret i at arbejde med budgetter, finansielle afstemninger og udvikling af arbejdsgange? Er du en haj til BI rapporter/analyser og ser du mulighederne i at blive en del af et dedikeret team hvor fokus er på optimering og udvikling? Så er vi sikre på at vi har jobbet til dig.

Om virksomheden
Fri BikeShop er Danmarks største kæde af cykelforretninger med mere end 105 fysiske butikker rundt om i DK, samt en stærk online salgskanal. Virksomheden har en meget flad organisation med høj stemning, og et team, som altid tænker udvikling og nye muligheder. Der er tale om en ”ung” organisation, hvor der er plads til at gøre tingene anderledes end i går – med andre ord er der ikke noget de ”plejer”. Derudover er de alle sammen forelskede i cykler.
Til virksomhedens finansafdeling på kædekontoret i Søften tæt på Hinnerup søger vi en ny kollega, til vores i forvejen kompetente team på 4 medarbejdere.

Om jobbet
I rollen som Controller vil du være med til at opbygge og videreudvikle controlling i organisationen for derigennem at sikre, at virksomheden løbende kan rapportere på et højt niveau. Således skal du understøtte og udvikle de rette processer, så de øvrige afdelinger har de optimale forudsætninger for at træffe de rette faktabaserede beslutninger.

Dine primære opgaver

  • Opbygning, drift og vedligehold af værktøjer og processer samt rapportering bl.a. i forhold til virksomhedens Supply Chain
  • Udarbejdelse af budgetter samt budgetopfølgning
  • Business Cases
  • Support af kædens medlemmer
  • Udarbejdelse af analyser og business cases
  • Optimering og implementering af processer, systemer og kontroller
Din baggrund
Du kan have flere indgangsvinkler til jobbet, men fælles er at du har et højt drive og engagement. Du kommer med en relevant økonomisk uddannelse (minimum bachelor, HD eller lignende). Om du er nyuddannet eller har flere års erfaring fra en lignende stilling har ikke den store betydning. Det vigtigste er at du er nysgerrig, fagligt engageret og brænder for at udvikle forretningen sammen med os.
Du er analytisk skarp og godt teknisk funderet. Din regnskabsforståelse er på plads, og du har en solid forståelse for controllerhåndværket, og motiveres af at være tæt på forretningen. Du er nysgerrig og fagligt interesseret i at forstå sammenhænge og løse opgaver selvstændigt, samtidig med at du har en naturlig interesse for at balancere det at være Controller med at være supportfunktion så du kan formidle økonomiske resultater til dine kollegaer. Dernæst er du IT-minded og fyldt med gode ideer til hvordan opgaverne kan løses. Desuden er det en fordel, hvis du har erfaring med økonomisystemer såsom e-conomic eller NAV.
Som person har du et godt humør og et positivt sind ligesom dine kollegaer. Du er en proaktiv og socialt anlagt teamplayer, og du trives naturligt i et miljø, hvor der er højt til loftet og plads til at udfordre det eksisterende. Du trives med en bred kontaktflade og et stort servicegen og formår at bevare roen og overblikket selvom deadline nærmer sig.

Dine muligheder
Jobbet er attraktivt for dig, der trives med en blanding af drifts-, support- og udviklingsopgaver i en virksomhed hvor fokus er på at spille hinanden gode, og sammen skabe de bedste resultater. En flad organisation hvor nytænkning og sparring er en del af hverdagen
Stillingen er en fuldtidsstilling og vi tilbyder en løn, der modsvarer dine kvalifikationer. Derudover er der en pensions- og sundhedsordning. Kontoret i Søften består i dag af 21 medarbejdere, hvor en uformel omgangstone i et godt arbejdsmiljø er dagligdag.

Opstart og ansøgning
Jobbet er på et helt nyt kontor i hjertet af Hinnerup/Søften nord for Aarhus i nogle lækre og indbydende lokaler, der sætter gode og behagelige rammer for inspiration og fællesskab.
Career varetager rekrutteringsprocessen og er du interesseret i at søge denne spændende stilling bedes du sende en ansøgning, CV samt andre relevante bilag hurtigst muligt via ’Søg stillingen’ nedenfor.
Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Vi afholder løbende samtaler men venter gerne på den rette kandidat.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne-Marie Hviid Ekstrøm på tlf. 30 85 12 94.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Career, Sintrupvej 71B, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153487&DepartmentId=18980&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836619

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet