Salgs- & Kunderådgiver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger IT Salgs- og Servicerådgivere 

Vi elsker kandidater med energi, som giver den gas, sælger & skaber WoW kundeoplevelser! Er det dig og vil du være med til at hjælpe Dukas kunder i den digitale verden? Så læs videre! :)

 

Hvad kan du forvente af et job i vores kundecenter?
  • En god grundløn + provision, goder og bonus ovenpå!
  • Et mega godt team der samarbejder hver dag!
  • En ledelse der lytter til dig, udfordrer dig og udvikler dig. Og måske vigtigst viser tillid til dig!
  • En arbejdsplads hvor vi taler frit om succes\'er, læring og resultater og du får løbende feedback på din performance og dit faglige niveau.
  • En købmandsforretning der har fart på, hvor kundeoplevelsen er vores vigtigste produkt med salg, service og samarbejde i centrum. 
  • At det er sjovt at komme på arbejde - uanset hvem du er, og hvor du kommer fra. Hos os er sammenholdet i centrum, og alle kan tale med alle, om alt.
  • Vi tror på, at det er vigtigt at have det sjovt på og udenfor arbejder, derfor tilbyder vi også fredagsbar og en masse andre sociale aktiviteter i og udenfor arbejdet.

Hvad er rammerne for jobbet?

  • En fuldtidsstilling med arbejdstid der ligger primært i dagtimerne mellem 08:00-16:30, derudover 1 eftermiddagsvagt fra 10:15-18:00 pr. uge og en lørdagsvagt ca. hver 2. måned.
  • Ordnede lønforhold efter kvalifikationer inklusive individuel provisionsordning (uden loft) og fælles bonusordning der belønner kvalitet.
  • Pensionsaftale, forsikring og forskellige personalegoder.
  • Lækker frokost fra MartinIB, kaffe- og frugtordning.

Hvem er du?

  • Glad og smilende og tager godt imod kunden, når de ringer ind til kundecenteret.
  • Synes det er fedt at skabe resultater og være lære hele tiden. 
  • Har sans for købmandskab, salg og service.
  • Har kunden i fokus, er empatisk og er altid nysgerrig på kundens behov.
  • Har masser af energi & udstråling.
  • Er udadvendt, social og kan lide at være en del af et team med et tæt sammenhold.
  • Du synes det er fedt med en masse variation i opgaverne.

 

Vi forventer at du har erfaring med kundeservice, salg eller kundekontakt fra tidligere, men uanset så oplærer vi dig i alt du skal vide vedr. service, salg og IT. Vi regner med at du taler og skriver dansk ubesværet, så du kan kommunikere med vores kunder. Der er IKKE nødvendigt at du har en IT teknisk baggrund.

 

Tryk på ansøg knappen og indsend din ansøgning gennem vores jobportal

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk

 

Lær Duka bedre at kende!

Få et glimt af, hvordan det føles at være med på teamet her:

Lær mere om os på duka.dk/ 

og møde os på vores Youtube kanal her 

 

Hos Duka sætter vi standarden for Service, IT & Tech. (Bare spørg vores kunder, de giver os 5 Stjerner på Trustpilot)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Duka A/S, Omega, 8382 Hinnerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://app.jobmatchprofile.com/phq4cd/duka/qppuf4/salgs--kunderadgiver

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5854188

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet