BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vores indkøber gennem mange år går på pension, og vi søger derfor hans afløser. Så vil du være en del af et dynamisk team der arbejder med vores kernekompetencer? Så lyder det som om vi kunne være et godt match, læs endelig videre her og send din ansøgning.
Billigblomst søger en ny indkøber i plant. Her vil du have en bred opgaveportefølje. Billigblomst har siden vores start i 2009 været på en udviklings- og vækst rejse og er i dag en af Danmarks hurtigst voksende detailkæder. Vores 10. center åbnede vi i Holbæk i marts i 2023, og i november 2023 åbnede vi vores City koncept i KBH – og der er flere på vej! Skynd dig at skrive en ansøgning og kom med på vores vækstrejse
Vi tilbyder:
Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Vores organisationsstruktur er flad og der er ikke langt fra ide til handling. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af kardinalpunkterne hos Billigblomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt.
Derudover kan du nyde godt af:
- Morgenmad og frokostordning
- Personale rabat
- Stærkt samarbejde på tværs af afdelingen
- Gode arbejds- og ansættelsesvilkår, som fx pension og sundhedsordning
- Gode muligheder for at få indflydelse på din egen hverdag og stillingen
I din hverdag kan du primært forvente:
- Holde vores centre opdateret med indkøbte varer, aftaler og leverandøraftaler samt skabe det store sæsonoverblik for dem
- Vedligehold af- og opfølgning på leverandøraftaler
- Kvalitetskontrol af vores varer
- Indkøb og kontakt til leverandører og samarbejdspartnere
- Sikre at vi kontinuerligt har den rette sortimentssammensætning i vores centre
- Identificere og optimere arbejdsprocesser der kan skabe værdi for Billigblomst
- Analysere og beregne virksomhedens behov for varer ift. logistik, mængde, produkt og prismix
Du bliver en vigtig del af indkøbsteamet i plant og får en alsidig rolle, hvor der er samarbejde på tværs af afdelingen med en opfølgende rolle. Det er vigtigt, at du trives i en stilling med højt tempo og hvor udviklingen går stærkt.
Vores ønskeliste:
- Du har minimum 3-5 års erfaring fra lignende stilling
- Du trives med systemer og struktureret tilgang til opgaverne
- Du har solid erfaring fra plantebranchen
- Du besidder en god portion købmandskab
- Du er superbruger i Excel
- Du er arbejdsom, ihærdig, løsningsorienteret og omstillingsparat
- Du har stærke tysk og engelsk kundskaber, både skriftligt og mundtligt
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, med opstart efter nærmere aftale. Du kommer til at arbejde på vores hovedkontor i Tilst.
Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning via. nedenstående link. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR Chef Sara Panduro på tlf. 31322789 . Vi ser frem til at modtage din ansøgning, vi kigger dem løbende igennem, så søg i dag eller senest 31-03-2024!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Billigblomst, True Møllevej, 7, 8381 Tilst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6002416