BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du udviklingsorienteret, kan du drive processer og gøre en forskel for dine kolleger? Så lyder det som om vi kunne være et godt match, læs endelig videre her og send din ansøgning.
Billigblomst har siden vores start i 2009 været på en udviklings- og vækstrejse og er i dag en af Danmarks hurtigst voksende detailkæder. Vores 10. center åbnede vi i Holbæk i marts 2023. Derudover har vi i november 2023 lanceret vores City koncept, nu med en butik i Valby og Århus. Vi åbnede vores 11. center i Fredericia i september 2024. Skynd dig at skrive en ansøgning og kom med på vores vækstrejse!
Vi tilbyder:
Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Vores organisationsstruktur er flad og der er ikke langt fra ide til handling. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af kardinalpunkterne hos Billigblomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt. Du får gode muligheder for at få indflydelse på afdelingen, hvor du, sammen med dine kollegaer, vil få en vigtig rolle i at styrke virksomhedens HR-afdeling.
Derudover kan du nyde godt af:
- Morgenmad og frokostordning
- Gode muligheder for at få indflydelse på din egen hverdag og stillingen
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
- En personalerabat på 24% på alt i vores plantecentre citybutikker
- Stærkt samarbejde i afdeling og på tværs af organisationen
- Spændende og dynamisk hverdag med fart over feltet, så tiden flyver afsted
- Attraktive vilkår, såsom pension og en omfattende sundhedssikring
- En spændende og ansvarsfuld stilling i en vækstorienteret virksomhed
I din hverdag kan du forvente:
Som HR-koordinator hos Billigblomst vil du få en central rolle i at drive og udvikle vores HR-processer. Du vil samarbejde tæt med ledelsen og medarbejdere for at sikre, at vi har de bedste rammer for vores team, og at HR fungerer som en strategisk partner i virksomheden.
Vi forestiller os, at du kommer til at beskæftige dig med disse ting:
- Udvikling og optimering af HR-processer: Implementere og forbedre eksisterende processer inden for rekruttering, onboarding og medarbejderudvikling.
- Rekruttering og onboarding: Være en aktiv spiller i at tiltrække, ansætte og fastholde de bedste talenter. Du vil også være med til at skabe rammerne for at vi kan skabe en positiv onboardingproces for nye medarbejdere.
- Employer branding: Deltage i jobmesser og andre relevante events, for at skabe opmærksomhed om Billigblomst som arbejdsplads.
- Personaleadministration: Vi har en dygtig kollega i teamet som er ansvarlig for vores personaleadministration, men i spidsbelastningsperioder og ved behov, er det vigtigt, at du er villig til at hjælpe til med disse opgaver, herunder kontrakter, løn, pension, refusion og lignende.
Vores ønskeliste:
- Du har erfaring med HR-processer, gerne fra en lignende rolle i en dynamisk virksomhed.
- Du har en relevant uddannelse inden for HR, organisation eller lignende.
- Kendskab til detailhandlen er et stort plus.
- Stærke kommunikations- og samarbejdsevner samt en evne til at skabe gode relationer på tværs af organisationen.
- Er struktureret, selvstændig og god til at prioritere opgaver.
- Er proaktiv og tager ejerskab for opgaverne fra start til slut.
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, med opstart d. 1. december 2024. Du refererer til HR Chefen. Du kommer til at arbejde på vores hovedkontor i Tilst, men da vi har fokus på at være tæt på forretningen, vil der også forekomme rejsedage ud til vores plantecentre og citybutikker.
Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning via. nedenstående link. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores HR Chef Sara Panduro på 31 32 27 89.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, vi kigger dem løbende igennem, så søg i dag eller senest d. 13. oktober 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Billigblomst, True Møllevej, 7, 8381 Tilst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6121832