Vi søger en erfaren byggerådgiver til vores byggeafdeling. Vi mangler dig, der har solid erfaring med udbud, AB18, byggepladsledelse og den almene sektor.
Vi er en almen boligorganisation, som administrerer ca. 5.000 lejemål i Aarhus og Favrskov Kommune. Udover administration af boliger arbejder vi med store projekter som nybyggerier, renoveringer og helhedsplaner.
Som vores nye kollega får du ansvar for vores projekter inden for nybyggeri, renovering og LBF-helhedsplaner. Du spiller en nøglerolle i at sikre, at vi skaber gode boliger med fokus på funktionalitet, æstetik, økonomi, bæredygtighed og kvalitet. Samtidig sikrer du et gnidningsfrit samarbejde mellem beboere, afdelingsbestyrelser, administration, rådgivere og entreprenører.
Du bliver en del af et ungt og dynamisk team på fem personer i byggeafdelingen, hvor vi samarbejder på tværs af hele organisationen. Hos os får du en alsidig hverdag og en unik mulighed for at gøre en forskel.
Dine opgaver:
- Varetage bygherrerollen i byggesager i tæt samarbejde med eksterne rådgivere, byggechefen og relevante interessenter.
- Bidrage til udvikling og opførelse af nybyggerier i samarbejde med byggeafdelingen, AL2boligs byggeudvalg og eksterne partnere.
- Fremtidssikring af eksisterende afdelinger gennem renoveringer og helhedsplaner i dialog med byggeudvalget, direktionen, afdelingsbestyrelser og bygningsansvarlige.
- Samarbejde med Landsbyggefonden og kommuner om ansøgninger og tildeling af støttemidler (kendskab til pyjamasark og Skema A, B, C samt driftsstøtte er en fordel).
- Drive bæredygtige byggeprojekter, hvor økonomi, miljø og sociale aspekter prioriteres i løsningen af opgaverne.
- Koordinere interne informationsmøder, så medarbejdere er opdateret på renoverings- og byggesager.
- Følge op på mangeludbedring og byggeskader, herunder sikre hurtig mangeludbedring og udføre 1-årsgennemgange med Byggeskadefonden og entreprenører.
- Deltage i beboermøder og workshops for at sikre inddragelse og dialog med beboere og afdelingsbestyrelser.
- Sparre med kolleger om planlægning og udviklingsopgaver, herunder bidrage til innovation af fremtidens almene byggeri.
- Håndtere diverse administrative og praktiske opgaver, såsom referater, møder, korrektur og skemaopsætning, som en del af det daglige arbejde.
Vi forestiller os, at du:
- Har en håndværksfaglig uddannelse suppleret med en ingeniør-, konstruktør- eller arkitektuddannelse.
- Har erfaring med AB18 og de forskellige udbudsformer.
- Har erfaring med SBI-anvisninger, BYG-ERFA, gældende bygningsreglement og Alment teknisk fælleseje.
- Eventuelt har kendskab til Ajour.
- Eventuelt har kendskab til InDesign, Illustrator og EG Bolig.
- Har bil til rådighed.
Hos os får du:
- Gode kolleger og en uhøjtidelig omgangstone
- Intern medarbejderuddannelse
- Sjove personalearrangementer og adgang til personaleforening
- God kaffe og frugtordning
- Sundhedsforsikring
- Rig mulighed for personlig og faglig udvikling
Ansættelsesforhold
Dit primære arbejdssted er i Tilst, hvor du refererer til byggechef Kristina Rytter. Stillingen er i udgangspunktet uden højeste arbejdstid, og der kan forekomme aftenarbejde. Løn efter kvalifikationer.
- Ansøgningsfrist: Den 15. november 2024
- Vi forventer at holde to samtaler. Til anden samtale vil der være en case, som skal fremlægges.
- Tiltrædelse: Pr. 1. januar/februar 2025 eller snarest muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte byggechef Kristina Rytter på: kry@AL2bolig.dk / 60 29 42 94
Stillingen skal søges via AL2boligs hjemmeside www.AL2bolig.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AL2bolig, Langkærvej, 8381 Tilst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127925