Dansk- & engelsktalende kundeservicemedarbejder (HYBRID/Hjemmefra/WFH)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Start: Hurtigst muligt

Lokation: HYBRID/Hjemmefra (Work from home after onboarding completed in Stockholm)

Sprog: Dansk & Engelsk  

Erfaring: Mere end 2 års erfaring med kundeservice job.

Om jobbet:

I rollen som kunderådgiver arbejder du med salg og kundeservice indenfor finansielle produkter (Lån, finansiering) . Vi vil give vores kunder den bedste service, og det betyder, at vi hjælper vores kunder med den rigtige løsning i henhold til deres individuelle behov.

Du får en dybdegående ekspertise inden for alle produkter, hvor du mest arbejder med kundens behov ved indgående opkald, men også gennem proaktivt salg (udgående opkald).

Om dig:

Vi leder efter dig, der brænder for god kundeservice og salg og har et stærkt kundefokus.

Du er god til at kommunikere med kunderne både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du har en ægte interesse for kunden og ser det som naturligt at arbejde proaktivt med kunden.

Du er en holdspiller, der kan lide at sprede energi til teamet.

https://worksupply.dk/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (Oplys venligst JOB ID 2335)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Work Supply IVS, Høvedstensvej, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: www.worksupply.dk

Via e-mail: ak@worksupply.dk

Telefonisk: 29727582

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882879

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet