Bogholder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Billigblomst Adm. A/S søger en fagligt dygtig bogholder 

Er du struktureret, elsker du at dykke ned i detaljen og har du en økonomi-og regnskabsmæssig baggrund? Har du flair og interesse for IT-systemer og digitalisering? Så lyder det som om vi kunne være et godt match, læs endelig videre her og send din ansøgning.

Billigblomst søger en ny bogholder. Her vil du arbejde på tværs af organisationen og varetage bogholderimæssige opgaver. Billigblomst har siden vores start i 2009 været på en udviklings- og vækst rejse og er i dag en af Danmarks hurtigst voksende detailkæder. Vores 10. center åbnede vi i Holbæk i marts i 2023. Skynd dig at skrive en ansøgning og kom med på vores vækstrejse!

 

Vi tilbyder:

Du bliver en del af en arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Vores organisationsstruktur er flad og der er ikke langt fra ide til handling. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af kardinalpunkterne hos Billigblomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt. 

I økonomiafdelingen varetager vi økonomien for samtlige af koncernens selskaber med plantecentre og ejendomsinvesteringer.

Derudover kan du nyde godt af:

  • Morgenmad og frokostordning
  • Personale rabat
  • Stærkt samarbejde på tværs af afdelingen
  • Gode arbejds- og ansættelsesvilkår, som fx pension og sundhedsordning 
  • Bliver en del af et team på 7 og refererer direkte til økonomichefen

 

I din hverdag kan du forvente:

  • Varetagelse af alle typer opgaver indenfor finans-, kreditor-, og debitorbogholderi, herunder bl.a. bogføring, afstemninger, ind og udbetalinger
  • Selvstændigt ansvar for plantecentre og ejendomsselskaber
  • Deltage i måneds- og årsafslutning
  • Rapporteringsopgaver, statistikker o.l.
  • Udvikling af interne løsninger i Excel, Uniconta og BI-værktøjer
  • Øvrige administrative opgaver

Du vil varetage bogholderimæssige og administrative opgaver for flere af koncernens selskaber, og du vil få stort ansvar og bred opgaveflade. Derudover kan du blive involveret i vores videreudvikling af ERP-systemet Uniconta, samt øget digitalisering af interne processer og rapportering. Det er vigtigt, at du kan bevare overblik og holde fokus på flere åbne opgaver ad gangen, da vores virksomhed er i konstant udvikling.

 

Vores ønskeliste:

  • Faglige kompetencer
  • Du har mindst 4-5 års erfaring indenfor økonomi og bogholderiopgaver
  • Du har stærke IT-kompetencer og er skarp i Excel
  • Du kender til bogførings- og momsreglerne, herunder også gerne for ejendomsselskaber
  • Personlige kompetencer
  • Du har sans for detaljen og sætter en ære i at udføre dit arbejde til perfektion
  • Du tager teten og tør at udfordre eksisterende processer og kollegaer
  • Din arbejdsstil er effektiv, proaktiv og systematisk 
  • Du er en god kollega, som samarbejder og kommunikerer tydeligt

Der er tale om en fast fuldtidsstilling på jobløn, med opstart d. 1. september 2023. Du kommer til at arbejde i hverdagene på vores hovedkontor i Tilst.

Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning via. nedenstående link. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores HR Business Partner Sara Panduro på 31 32 27 89. Vi ser frem til at modtage din ansøgning, vi kigger dem løbende igennem, så søg i dag eller senest d. 31/07-2023!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Billigblomst Adm. A/S, Vintervej, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://app.jobmatchprofile.com/ch3wum/billigblomst-adm-as/3k3gt7/bogholder

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5859926

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet