BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du overblikket i orden, stærke samarbejdsevner og erfaring med drift- og personaleledelse? Så er du måske vores nye driftsleder.
Vi tilbyder et alsidigt og spændende job, som giver dig mulighed for at gøre en forskel for både medarbejdere og beboere i AL2bolig. Vi er en almen boligorganisation, som administrerer ca. 5.000 lejemål i Aarhus og Favrskov Kommune. Udover administration af boliger arbejder vi med store projekter som nybyggerier, renoveringer og helhedsplaner. Vi er cirka 100 medarbejdere fordelt i administrationen og tre driftscentre.
Som driftsleder får du ansvaret for den daglige drift af vores 17 boligafdelinger i Tilst, Tranbjerg og Hjortshøj samt personaleansvaret for 21 engagerede medarbejdere, der varetager opgaver inden for bygningsdrift, grønne områder og administration.
Dine opgaver:
- Ansvarlig for daglig drift i boligafdelingerne
- Personaleledelse
- MUS-samtaler, 1:1 samtaler og sygesamtaler
- Indstilling til ansættelse og afskedigelse
- Kontrol og godkendelse af tidsregistrering
- Udarbejdelse af businesscases og oplæg
- Økonomiansvar, herunder fakturabehandling
- Deltagelse i ledermøder og andre tværfaglige samarbejdsfora
- Sparring på servicekontrakter, udbud, forretningsgange og udviklingsopgaver
- Deltagelse i årlige afdelingsmøder
- Deltagelse i møder med afdelingsbestyrelser efter behov
- Tværfagligt samarbejde ifm. bygge- og renoveringsprojekter
- Ansvarlig for drift og vedligehold af maskinpark og bilflåde
- Bistå svære syn og udsættelser efter behov
Hos os får du:
- En alsidig hverdag med gode kolleger og en uhøjtidelig omgangstone
- Medarbejderuddannelse samt sjove og hyggelige personalearrangementer
- God kaffe og frugtordning
- Sundhedsforsikring
- Rig mulighed for personlig og faglig udvikling
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med det almene: Du får et tæt samarbejde med vores afdelingsbestyrelser, så erfaring med beboerdemokrati og den almene boligsektor er en stor fordel.
- Har erfaring med personaleledelse og en faglig baggrund inden for håndværk eller byggeri.
- Er en proaktiv holdspiller: Du trives med en bred kontaktflade og er dygtig til at opbygge gode samarbejdsrelationer med både kolleger, beboere, afdelingsbestyrelser og eksterne samarbejdspartnere.
- Er tålmodig og har overblik i en travl hverdag.
- Er digitalt stærk: Du navigerer ubesværet på digitale platforme, herunder i Office-pakken. Har du erfaring med IT-systemet EG-Bolig, er det klart et plus.
I din ansøgning vil vi gerne høre eksempler på, hvordan du:
- Bruger din faglighed i samarbejdet med vores afdelingsbestyrelser, beboere, samarbejdspartnere og dine kolleger.
- Aktivt og selvstændigt planlægger, strukturerer og sikrer, at deadlines, økonomiopfølgning og andre vigtige opgaver bliver overholdt.
- Formår at håndtere flere administrative opgaver samtidig.
- Er med til at skabe et godt arbejdsmiljø.
Ansættelsesforhold Dit primære arbejdssted er i Tilst, hvor du refererer til driftschef, Pia Jørgensen. Stillingen er i udgangspunktet uden højeste arbejdstid, og der kan forekomme aftenarbejde. Løn efter kvalifikationer.
- Ansøgningsfrist: Den 4. november 2024
- Vi forventer at holde 1. samtale den 11. november og 2. samtale den 14. november. Til 2. samtale vil der være en case, som skal fremlægges.
- Tiltrædelse: Pr. 1. januar 2025 eller snarest muligt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Allan Werge på: alw@AL2bolig.dk / 60294300
Stillingen skal søges via www.AL2bolig.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AL2bolig, Driftscenter Tilst, Langkærvej, 8381 Tilst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6120701