Category Brand Manager til FMCG-kategorien

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Midsona Danmark A/S søger en stærk Category Brand Manager til FMCG-kategorien

Vil du arbejde med stærke brands, og er du klar til at drive nogle vigtige kategorier i dansk dagligvarehandel?
Kan du sælge dine ideer baseret på indsigter, og har du forståelse for kundernes behov? Så læs mere her.

Vi søger en Category Brand Manager for vores organic FOOD kategori, som varetager en række lokale opgaver inden for kategoriudvikling, markedstilpasning og formidling af BTL-aktiviteter i tæt samarbejde med Trade og andre Nordiske Brand Managers.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder

At være Category Brand Manager betyder, at du skal være med til skabe forudsætningerne for, at vores kunder ser potentialet i de kategorier, som Midsona arbejder med. Derudover skal du bidrage til, at Midsonas varemærker og dit specifikke sortiment medvirker aktivt til at drive kategorien.

  • Bidrage til at udvikle kategorivisioner og på baggrund heraf opbygge kategoriplaner, som aktivt skal anvendes internt samt overfor vores kunder
  • Undersøge og teste shopper adfærd og konvertere viden til værdiskabende indsigter. Supportere Nordiske brand manager med disse lokale input
  • Drive langsigtede planer baseret på kategorivisionen i samarbejde med KAM og vores kunder
  • Optimere innovationsplatformen via inputs om kundebehov, diverse indsigter og gaps i kategorien. Ansvarlig projektleder for lokale lanceringer med kundepræsentationer, smagsprøver, priser, volume osv.
  • Udarbejde kategorianalyser og rapporter ud fra forskellige aktiviteters effektivitet samt input til optimering
  • Udarbejde lokale BTL eksekveringsplaner for salgskonsulenter til hver salgstur inkl. butikskampagner, hyldeoptimering, distributionsopgaver, NPD-lanceringer samt træning af salgsstyrken i kategorikendskab. Dette i tæt samarbejde Trade Marketing Manager og KAM
  • Sikre tæt samarbejde med Nordiske Brand Manager for at skabe fuld plan BTL&ATL
  • Eksekvere på lokal BTL aktivitetsplan i tæt samarbejde med Trade marketing
  • Koordinere og deltag i diverse lokale messer, events eller lign.

Kompetencer

Du har ca. 5 års erfaring med marketing, kategori eller salg. Erfaring fra DVH og FMCG er et plus. Du er uddannet Cand. Merc. eller lignende. Du behersker dansk og engelsk i både skrift og tale.

Du er resultatorienteret og formår at skabe og sælge dine ideer. Du har evnen til at analysere og bruge resultaterne til at udvikle og forbedre din egen og teamets præsentationer. Du er både god til at samarbejde og samtidig arbejde selvstændigt. Du er initiativrig og formår at igangsætte, skabe struktur og har overblik over dine opgaver.

Sådan søger du stillingen

Du indgår i et stærkt team i Midsona Marketingsafdelingen, hvor du organisatorisk får reference til Head of Customer Marketing Ditte Nielsen. Arbejdsstedet er Midsona Danmark A/S Tilst, Blomstervej 7. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at rette henvendelse til Ditte Nielsen på ditte.nielsen@midsona.dk.

Midsona er en af Nordens aktører på et voksende marked for sundhed og velvære med en mission om at hjælpe mennesker til et sundere liv. En stor del af vores produkter er desuden økologiske. Midsona markedsfører kendte mærker som Urtekram, Urtekram Beauty, Earth Control og Friggs. Vores kunder findes i dagligvarebutikker, apoteker og helsebutikker. Midsona, der er noteret på Stockholms børs, havde en omsætning på 3,9 mia. SEK i 2022. Læs gerne mere på www.midsona.com.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Midsona Danmark A/S, Blomstervej, 8381 Tilst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986808

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet